Before 35

Tänkte göra ett litet inlägg med allt jag vill hinna med innan jag fyller 35, för har mest denna blogg för att få ut mina tankar från huvudet. Det är ganska mycket jag vill hinna med så tänket göra en liten lista!
 
1. Bo i Los Angeles 
Detta är nog det jag vill mest. Att bo i LA, träffa massa kändisar, ligga vid poolen/stranden, bli bättre på engelska osv. Har tänkt plugga lite så att jag får ett visum och hitta på massa skoj!
 
 
 
2. Tågluffa genom Europa
Tanken är att jag ska ha ett sånt där kort som gör att man får åka hur mycket tåg som helst i hela europa under en viss tid och bara åka runt till massa olika länder. Tror det skulle vara jättekul och något man växer utav eftersom att man får klara sig ute i europa själv/med en kompis. 
 
 
 
3. Hänga med ett band på jorden runt turné
Hur häftigt skulle inte det vara? Nya länder varje dag och massa upplevelser! Vara backstage på varje konsert och kolla ut över folkhavet. Man måste dock lära känna ett band för detta, eller bli en groupie haha
 
 
4. Hjälpa folk i ett utsatt land.
Jag skulle vilja köpa en buss och ladda den full med ris och leksaker och åka runt i ett land med mycket fattiga människor och ge det till dem. Se de små barnens ansikten när de får leksaker och mödrarnas när de får mat. Tror det skulle vara obeskrivligt
 
 
5. Bo i massa länder
Efter att jag bott i LA några år vill jag prova på att bo på massa andra ställen också, t.ex. Australien, Nya Zeeland, London, Turkiet, Thailand, Kina, Costa Rica osv!
 
 
 
Sen när jag gjort allt jag vill göra så kan jag kaaaanske tänka mig att slå mig ner någonstans och skaffa barn och familj! Men inte i kalla Sverige iallafall!
 
Det var lite av vad jag vill hinna med innan 35! Vad är dina drömmar?

Kommentarer:

1 Aschmanda:

underbara bilder :D


sv: Hehe ja de ska de som faan :D!

2 Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

Vilka underbara saker du vill göra:) Vi får hoppas att det mesta av det där slår in:)

3 Isabelle Johansson:

Åh LA!! :D

4 fotokoffe.se - fotoblogg - fototips - youtube:

Det låter inte helt fel det du listade upp där! Speciellt hjälpa folk i ett utsatt land :)

5 Amanda:

Åh vilka härliga drömmar!! En utav mina är också att flytta till Australien :)

6 Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Vilka bra saker och lista! :)

7 Linda:

det finns mycket man vill göra!:D

8 S A N N A ♥:

Jag vill nog må bra och ha bra betyg:D

9 miningalinn:

Hur gammal är du nu då?:) mina drömmar är London och Paris!(:

10 Amanda Persson:

vill också bo i massa länder, så som du, LA, london, NYC, Australien, så himla fint! kram :)

11 Linn♡:

ÅÅHH härliaga drömmar♡♡♡

Högst upp på min dröm-lista står nog att resa och se världen - väldigt många ställen! och det som du hade, hjälpa människor i utsatta länder!

Massvis med kramar!

12 Mathilda Henriksson:

Låter som ett par härliga drömmar!! :D

13 Anna:

Hoppas du får uppleva allt det där!

14 Linn Strömberg:

Tågluffa skulle vara såååå häftigt!

15 Madelene:

Skulle också vilja bo i LA ! :D
Har aldrig varit där men om jag skulle åka dit tror jag inte jag skulle åka hem i första taget ! ;)

Sv:Ja visst är den ! Tack ! Hoppas din dag var toppen :)

16 Fröken Annorlunda:

Jag hänger med dig, för du sammanfattade typ allt jag vill göra :D <3

17 ISA:

tycker verkligen du ska bo här i LA! :D du kan ta lån av CSN och visumet är relativt lätt om du kommit in på skolan och så.. det är en del papper men det löser du galant! så värt det :D

18 FrökenTV, bloggen om tv och film:

kul inlägg

19 Life of Johanna:

Härligt, håller tummarna för att allt slår in

20 Josephine:

Underbar lista! :D

21 Jossie:

Min dröm är att inte leva ett vanligt Svenneliv typ, vill ut och upptäcka världen

22 linah:

åh vill också tågluffa!

23 VERONICA - fashion blog:

Kul att läsa, och så mycket di vill göra. Vad fint! :) Ha en toppen dag, kramar!

24 Nathalie Tegelstam:

Underbart, vill också göra allt det där! :)) kram

25 Lanas modeblogg:

LA må vara världens bästa stad! Jag drömmer mig tillbaka dit varje dag, haha.

26 Jeanette - Livet i London:

Jag var väldigt nära på att flytta till LA faktiskt, men slutade med att jag flyttade till London istället :)

27 Matilda:

Hm, funderar på samma sak! Dock tänker nog jag flytta tillbaka till kalla Sverige ändå!

28 Maja:

2 och 4 vill jag också göra! :)

29 Amanda Jona [SPONTAN]:

Verkligen så härliga mål :)

30 Bella:

roliga upplevelser du vill uppfylla :)

31 Karin:

Att bli artist och turnera jorden runt har varit min dröm i flera år men sedan jag blev flygrädd oroar jag mig för alla flygresor man ju gör när man turnerar. Mitt band får trösta mig :'│

32 Ellen:

Jag skulle verkligen vilja flytta till London och resa till många olika länder :D

33 Frida:

Vilka härliga drömmar! Jag håller tummarna för att du får göra allt :)

34 model blogg:

Love it! fina bilder :)

35 emelie andersson:

ingen dålig lista du hade där :) väldigt roliga och bra saker.

sv: ja jag tror att det blir en toppenhelg, åh vad mysigt med dop :) vem ska döpas?

Svar: Min lillebror ska döpas! :)
Aina

36 Anna:

Vilken härlig lista!!

37 Viktor:

Härlig lista skulle vilja göra typ samma saker som du. Du kommer på riktigt bra saker och lev din dröm så kommer den uppfylls en dag.

Kommentera här: