Frukt, poesi för fiskar & jobb

Sååå about this weekend.. 
I fredags va det mysdag  med Elin som gällde! Vi gjorde jättefina fruktfart som jag tyvärr inte har några bilder på och hängde i soffan och kollade på film! Sen i lördags blev det plugg hela förmiddagen och lite senare på kvällen gick jag & Elin på ett litet event! Det var en förhandsvisning på sex kortfilmer som snart kommer ut på youtube, poesi för fiskar! Dem var jättebra allihop, skrattade så jag nästan grät! Den första släpps på måndag tror jag! Bara att söka på "poesi för fiskar" på youtube för den som vill se! 
Sen idag har jag jobbat hela dagen. Härligt att få in lite pengar ju!
Så helgen har varit ganska fullspäckad, men skönt att känna att man får nånting gjort! 
Imorgon är det skola igen och massa prov denna veckan.. Men får tänka på att det är lov när denna veckan är över! 


Kommentarer:

1 Madeleine:

du är så söt :o

Svar: Aww tack! Desamma! :)
Aina

Kommentera här: