Sommar?

Godmorgon! 
Blev en lång sovmorgon idag men nu är jag uppe och har ätit frukost! Ska snart dra iväg och jobba lite, pengar är ju aldrig fel! 
Imorgon börjar skolan igen efter detta lovet, och gissa hur mycket jag övat till proven jag har i veckan? Inte ett skit. Skulle egentligen pluggat massa på lovet men har helt enkelt inte orkat bry mig.. Men vad gör det om 100 år? :D
Nu har iallafall 1/3 av vårterminen gått, vilket betyder att det bara är 2/3 kvar till sommarlov!! Ska bli så himla skönt med sol ute och ledigheten!! 
Vad längtar ni mest till när ni tänker på sommaren? 
 

Kommentarer:

1 Cajsa Lindahl:

tack, det hoppas jag med!

2 Jasmine:

Jag brukar också ha svårt att plugga på loven. Det kräver ofta mer disciplin än vanligt... Hoppas att du har haft ett skönt lov och att du har kunnat njuta ordentligt. Fortsatt lycka till i skolan! snart är det sommarlov och jag längtar liksom du efter varmare tider.

Svar: Tack för lyckoönskningen!

Kram

3 G I N A ~:

Att få bada, äta massa bär och frukt, glass och sola :D typ ha snygga kläder! själv? :)

4 Linnéa:

Vilken underbar bild <3

5 Caroline:

Jag längtar otroligt mycket till sommaren! Jag åker med min familj till Gröna Lund varje sommar och det längtar jag otroligt mycket till :D

6 Lollo:

Vilken underbar bild!
tack för du har komenterarat min blogg! :)

Kommentera här: