Vår

Hur underbart är det inte att våren börjar ge sig tillkänna? Den blåa himlen, solen som kikar fram lite då och då vårblommor såsom snödroppar som börjar titta fram lite här och där! Känner mig så himla positiv just nu, fast att jag drunknar i plugg. Räknade ut att det är 58 skoldagar kvar för mig till sommarlovet! Bara 58!! Resten av denna terminen kommer flyga förbi (intalar jag mig iallafall). Livet är på topp nu, älskar att ha massa roliga saker framför mig! Massa konserter jag ska på snart & snart är det dessutom sommarlov! Kan inte fatta att jag snart gått en tredjedel av gymnasiet, shit vad tiden går snabbt! 
För övrigt har det varit en bra dag, förutom att jag nu måste ta mig i kragen och skriva en inlämning på minst 6 sidor, den ska vara inne på måndag och jag har inte ens börjat än.. Jaja, det blir nog bra endå!
Hoppas alla får en asbra helg! Vad ska du hitta på i helgen?

Kommentarer:

1 Lisa:

Härliga bilder :)
Här kommer snö och blask nästintill varannan dag så vårtecknen har inte hittat hit ännu :(

Oj, lycka till med inlämningen!
I helgen ska jag plugga lite, då jag legat på latsidan under veckan, sen ska jag träffa några klasskamrater och äta tacos, sen får man se vad som mer händer.

Vad ska du göra i helgen? :)

2 LoL:

Lol

3 Sara Navjord:

Åh vilka härliga bilder! Är så glad att våren är hhär! Hoppas att den stannar nu bara :)

4 viktor björnerud:

Riktigt skönt med vår.

5 sarah:

Fina bilder allt bra

6 MATILDA ROSQVIST:

härligt att våren börjar komma :)

7 Johan:

Ja, skönt att våren är här.

8 Fanni soininen:

Kan du uppdatera mer❤️😂🔫

Svar: Ska det, har bara en liten paus nu för har så mycket i skolan 😟 men snart ska jag sätta igång ordentligt igen! ☺️❤️
Aina

9 yasmine mamma till dennis och angelina:

härligt att du snart har lov hoppas din sommar kommer bli fin. snart åker jag till Turkiet och får lite värme. kraaam

10 MADDISENJ.SE:

fina bilder

11 Moa Persson:

Fina bilder på er!:)

Kommentera här: